top of page

Звернення

PHOTO-2024-07-30-22-04-47_edited.png

Порядок надання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду: Відповідно до розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» або оператора системи (далі – учасники) зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення таким учасником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.

До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.

Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, учасники роздрібного ринку можуть у строк не більше 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією, яка необхідна йому для повного та об'єктивного розгляду звернення/скарги/претензії.

У разі ненадання споживачем необхідної інформації (документів), пояснень щодо обставин, зазначених у зверненні/скарзі/претензії, учасники роздрібного ринку мають надати споживачу роз'яснення (відповідь) виходячи з наявної у нього інформації. Ненадання споживачем додаткової інформації не є підставою для відмови учасників роздрібного ринку у розгляді звернення/скарги/претензії споживача.

Учасник роздрібного ринку, отримавши від споживача звернення/скаргу/претензію, має її зареєструвати та розглянути відповідно до порядку. Якщо споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом направлення скарги Регулятору або енергетичному омбудсмену.

Скарга може бути подана споживачем протягом 1 року з моменту прийняття рішення, що оскаржується, але не пізніше 1 місяця, починаючи з дня, наступного за днем ознайомлення або отримання споживачем цього рішення. Постачальник має право не розглядати скаргу, подану з порушенням зазначеного строку.

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій формі і надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:

ПП «Енерготрансзахід»: 79039, м.Львів, вул. Шевченка, 60, корпус 8

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян» і чинним законодавством України»

Разом із відповіддю споживачу надається інформація щодо альтернативних механізмів та шляхів вирішення відповідних спорів (питань) та контактні дані відповідальних органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових осіб, уповноважених розглядати такі звернення/скарги/претензії. У разі отримання електропостачальником (скарги/претензії) споживача з питань, що не належать до його компетенції, він надсилає таке звернення/скаргу/претензію за належністю відповідному учаснику роздрібного ринку відповідно до компетенції протягом 5 робочих днів, про що в цей же строк повідомляє споживача.

Інструкція про подання звернень, скарг, претензій

Загальний звіт по зверненнях за 2019 р.

Загальний звіт по зверненнях за 2020 р.

Загальний звіт по зверненнях за 2021 р.

Загальний звіт по зверненнях за 2022 р.

Загальний звіт по зверненнях за 2023 р.

Звіт про звернення та скарги споживачів ее за 2019 р.

Звіт про звернення та скарги споживачів ее за 2020 р.

Звіт про звернення та скарги споживачів ее за 2021 р.

Звіт про звернення та скарги споживачів ее за 2022 р.

Звіт про звернення та скарги споживачів ее за 2023 р.

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг за 2018 рік

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг за 2019 рік

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг за 2020 рік

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг за 2021 рік

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 1 квартал 2022 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 2 квартал 2022 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 3 квартал 2022 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 4 квартал 2022 року

Інформація щодо дотримання стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2022 рік

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 1 квартал 2023 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 2 квартал 2023 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 3 квартал 2023 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 4 квартал 2023 року

Інформація щодо дотримання стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2023 рік

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 1 квартал 2024 року

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за 2 квартал 2024 року

bottom of page