ЦЕНТР РОЗГЛЯДУ СКАРГ
1. Надсилати скарги до Центру розгляду скарг можна на такі адреси:
Фактична адреса: 79039, м.Львів, вул. Шевченка, 60, корпус 8
Поштова адреса: 79039, м.Львів, вул. Шевченка, 60, корпус 8
Електронна адреса: Etzahid1@gmail.com
2. Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефоном:
+38 (050) 332 99 90
3. Режим роботи «Центру розгляду скарг»:
Понеділок – п’ятниця:
Початок роботи – 08 год. 00 хв.
Перерва на обід – 12 год 15 хв. до 13 год 00 хв;
Закінчення роботи – 17 год 00 хв., в п’ятницю – 16 год 00 хв.
4. Процедура розгляду скарг «Центром розгляду скарг».
5. Посилання на чинну редакцію Примірного положення про Центр розгляду скарг.
6. Дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги
Якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена. Пропущений з поважної причини строк оскарження рішення може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.
7. Звітна інформація
