top of page

ЦЕНТР РОЗГЛЯДУ СКАРГ

            1. Надсилати скарги до Центру розгляду скарг можна на такі адреси:

Фактична адреса: 79039, м.Львів, вул. Шевченка, 60, корпус 8

Поштова адреса: 79039, м.Львів, вул. Шевченка, 60, корпус 8

Електронна адреса: Etzahid1@gmail.com

             2. Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефоном:

+38 (050) 332 99 90 

            3. Режим роботи «Центру розгляду скарг»:

Понеділок – п’ятниця:

Початок роботи – 08 год. 00 хв.

Перерва на обід – 12 год 15 хв. до 13 год 00 хв;

Закінчення роботи – 17 год 00 хв., в п’ятницю – 16 год 00 хв.

           4. Процедура розгляду скарг «Центром розгляду скарг».

           5. Посилання на чинну редакцію Примірного положення про Центр розгляду скарг. 

           6. Дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги

Якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена. Пропущений з поважної причини строк оскарження рішення може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

          7. Звітна інформація

oberezhno-skarha-vydy-skarh-ta-pokrokovi-alhorytmy-dij-u-razi-oskarzhennia.png
bottom of page